Yaşam Notlarım'a Hoş Geldiniz.



5 Aralık 2012 Çarşamba

Şarap-peynir


Şarap ve peynir birbirine çok yakışıyor. Gerçi şarap olmasa da olur, şarap bahane, değişik peynirler denemek şahane ! Zaten oldum olası içemem ben, alışmamışım, mideme de dokunur üstelik. Kadeh öylesine doldurulmuş işte, var ya da yok :)

Cumartesi akşamı, Defne'canı uyuttuktan sonra hızlıca bu gördüğünüz kareyi hazırladım kendime. Yorgunluğuma inat birkaç dakika daha uyanık kalmak ve günü öylece noktalamak istedim.

Fotoğraftaki peynirlerden biri bildiğiniz rokfor. Doğumdan önce kokusuna bile dayanamadığım, yanına yaklaşamadığım peynir. Ne hikmetse Defne'den sonra bayılıyorum kendisine.

Diğeriyse, Gündoğdu'nun Bohçapeyniri. Sadece Macro'da satılıyor. Bildiğiniz bohça ama dışı da içi de peynir. Hatta bohçanın kurdelesi de peynir. Dış kısım kaşar/dil peynirini andırıyor; içiyse ceviz ve dereotu ilaveli tulum peyniri. Tuzu kararında.  İnanılmaz lezzetli, görünüşü de çok hoş. Değişik peynirler denemek isterseniz ya da kahvaltı/misafir sorfalarına sunumu hoş bir lezzet katmak isterseniz mutlaka tavsiye ederim.

Afiyet olsun !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Sayac