Yaşam Notlarım'a Hoş Geldiniz.



18 Aralık 2012 Salı

İyi ki varsın Tchibo !

Tchibo'yu seviyorum. Her hafta yenilenen katalogunu görmek için sabırsızlanıyorum. O kadar renkli, incelikli ve hoş objelere rastlıyorum ki.

Özellikle ilgilendiği birşeyler varsa Defne de kataloglara bayılıyor. Mesela aylar evvel evcil hayvanlarla ilgili bir katalogları vardı. Katalogun içinde cins cins, boy boy kedi ve köpekler; yıkanıyorlar-oyun oynuyorlar- uyuyorlar-yürüyüşe çıkmışlar vs. O kataloga baktırarak az yemek yedirmedim Defne'me.

Bir önceki katalogdan, Defne'ye bu linkteki balık tutma oyuncağını aldık. Bayıldı ! Üzerinde +3 yaş yazıyor olmasına rağmen bizimki açısından sıkıntı olmadı. Tabii henüz oyunu kurallarına göre oynayacak kıvamda değil, ama olsun. El ve göz koordinasyonu ve kelime hazinesini geliştirmek için süper bir seçim oldu. İlham kaynağı yine küçüklüğüm. Çünkü küçükken bir benzeri oyuncak bende vardı ve başından kalkmazdım. Oyuncağın tek eksiği alt kapağının olmaması. Biz evden bir karton uydurup altına yapıştırdık, böylece içindekiler dökülmeden oyuncağı istediğimiz gibi taşıyabiliyoruz.

Aynı katalogdaki başka çocuk oyuncakları da ilgimi ve beğenimi çekti. Mesela, Defne'nin yaşı/şu anki durumu müsait olsaydı "damga ve boyama seti"ni de mutlaka alırdım. "İçini boya", "benzerini çiz", "kendi davetiyeni kendin hazırla" gibi etkinlikler için bence biçilmiş kaftan.

Yılbaşı süsleri de harika ve gayet uygun fiyatta. Gelecek sene almayı planladığım yılbaşı ağacı için şimdiden satın almamak için kendimi zor tutuyorum desem yalan olmaz. (Ama mantıken "stok" yapmaya karşıyım. Gerektiğinde alınmalı, kullanmalı, kullanılmıyorsa da ihtiyaç sahibine verilmeli.)

Bir de eşime sipariş ettiğim ve bugün kavuştuğum, bir çocuk gibi elimden düşürmediğim "çanta askısı" var ki, gerçekten bayıldım bayıldım ! Çok şık ve kullanışlı bir aksesuar. Üstelik avuçiçi kadar yer kaplıyor.

Bu haftanın katalogunuysa henüz görmedim ve deli gibi merak ediyorum.....

2 yorum:

  1. bende bayiliyorum ugramadan asla gitmem eve;gecen haftakileride gittim inceledim ama maalesef milda ya cok buyukler,bende senin gibi stok yapmiyim dedim:)

    YanıtlaSil
  2. Nalan'cım, biraz daha sabır. Milda birkaç ay daha büyüdüğünde ona göre de birşeyler olacaktır :)

    YanıtlaSil

 
Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Sayac