Yaşam Notlarım'a Hoş Geldiniz.



6 Mart 2012 Salı

Tatlı Rüyalar Meleğim

Tarih 17 Şubat 2011, saat gecenin bir yarısı, etraf sessiz, ev soğuk, Defne henüz bizim odadaki park yatağında misafir... Ana kız uyanmışız, Defne emiyor, benimse içim geçti geçecek. Sonunda Defne uyuyakalıyor, uykusunun derinleşmesi için bir süre daha kucağımda tutmalıyım, bir uyansa en az 40 dakika kucağımda sallamalıyım çünkü...Başım düştü düşecek, derken karnıma yapıştırdığı karnında hareketler hissediyorum, gözümü bir açıyorum ki bizimki kıkır kıkır gülüyor uykusunda, üstelik "hihihi" diye sesler de çıkarıyor... Defne'min ilk kahkahasını duyduğum bu anı sanırım hayatımın sonuna kadar kare kare, an be an hatırlayacağım.

İşte o gece, sadece Defne'nin mutlu olduğunu düşünüp huzura ermiyorum, bu küçüğün, miniminnacığın, ne kadarını algıladığını bilemediğim koca dünyada kendine göre rüyaları/hayalleri olabileceğini de düşünüyorum ve bunları merak ediyorum. Belki yeryüzündeki diğer anneler gibi....

"Mila's Daydreams" isimli blogun sahibi Adele, Finlandiya'lı genç bir anne. Dünyalar tatlısı Mila isimli bir kızı var. Bu genç hanım da minik kuzusunun rüyalarını merak ederek onları önce tasvir ediyor, ardından fotoğraflıyor. İş o boyuta varıyor ki, Adele dünya çapında ünlü oluyor, tabii küçük uykucu Mila da. Kitapları basılıyor, ropörtajlar yapılıyor ve Adele, yine dünya çapında yarışmalar düzenleyip, en sevimli fotoğrafı gönderene kitaplar hediye etmeye başlıyor. Yeni fotoğraf yarışması önümüzdeki günlerde başlayacak.

Bu sevimli blogla nasıl tanıştığımı hatırlamıyorum ama Defne'den çok çok önce takip etmeye başladığımı ve içimden "inşallah bu kadar tatlı bir kızım olur" diye dua ettiğimi biliyorum.



Defne doğana kadar, böyle bir fotoğraflamayı amatörce yapabileceğimi düşünüyordum. Neticede yukarıdaki linkten erişebileceğiniz fotoğraflara bakınca insanın o yaratıcılığa, bebeğin şirinliğine, masum uykusuna aklı ve yüreği eriyor. Lakin, bizimki önceleri uykusuz, sonrasında da hassas uykulu bir bebek olduğundan, değil onu şekilden şekle sokmak, neredeyse açılmış örtüsünü düzeltmek mümkün değil. Varsın olsun, yeter ki yine zaman zaman uykusunda gördüğüm kıkırtıları ve gülümsemesi bitmesin...

Eğer uykusu ağır bir miniğiniz varsa ve yaratıcılığınıza güveniyorsanız, Adele'in yarışmasına mutlaka katılın derim. Hiçbir şey olmasa Türk annelerini temsil etmek için...

Tüm dünyanın uyuyan meleklerine, huzur dolu tatlı rüyalar !!!

2 yorum:

  1. selam:) sana bebeğim için ihtiyaç listesi ararken rastladım,bence bloğun çok güzel ve hemen hemen aynı amaçla yazıyoruz..bu arada kendini tanıtman için blogger anneleri diye bir blog uzantısı var,orada önce röpörtaj yapılıp sonrasında birçok blogger annesiyle tanışıyosun,çok güzel oluyor yeni arkadaşlar sende izlemek istersen bu benim bloğum;http://mildaylahayat.blogspot.com/ hatta burdan blogger anneleri linkine ulaşabilirsin..daha çok kişi görsün faydalansın isterim yazdıklarından..sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Milda'nın annesi. Dediğin gibi, Blogger anneleri'ne ulaşacağım. Bu arada, blogunu izlemeye aldım, minik kızını sağlıkla kucaklamanı dilerim.

    YanıtlaSil

 
Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Sayac