Yaşam Notlarım'a Hoş Geldiniz.



23 Mart 2012 Cuma

Nane Likörlü Elma

Bugün annemin doğum günü. Nicedir doğum günlerini yokluğunda kutladığım, kokusunu, yüzünü hatırlamaya çalıştığım, onu diğer günlerden daha fazla yaşadığım gün 23 Mart, aynı zamanda baharın başlangıcı. Yıllar evvel yine böyle bir günde, "her bahar açan çiçekler gibi sen de yeniden dünyaya geliversen" demiştim kendi kendime, imkansız olduğunu bile bile.

Anneciğimi artık üzülerek ve ağlayarak değil, gülümseyerek hatırlamak istiyorum. Onun kızı olduğum için ne kadar şanslı olduğumu düşünerek, bana ve kardeşime gösterdiği fedakarlığı kızıma göstererek, beni büyütürken izlediği ve hayal meyal hatırladığım tarzı benimseyerek, bazen karşılık alamasam da sevdiklerime karşı asla ve asla bencil olmayarak geçirmek istiyorum ömrümü. 

Fotoğrafta gördüğünüz Nane Likörlü Elma Tatlısı annemin en güzel yaptığı tatlıydı. Kendini bildi bileli tam mesai çalıştığı ve evin yükünü tek başına omuzladığı için anneciğimin bir yemek defteri olmadı. Dolayısıyla tarifin orjinali ya da nasıl yaptığı konusunda hiçbir fikrim yok. İnternetten yaptığım araştırmalar sonucu bu sitede bulduğum tarifi uyguladım. Sonuç, anneminki kadar güzel olmasa da ikinci denememde başaracakmışım hissi veriyor.

İyi ki doğmuşsun anneciğim, iyi ki annem olmuşsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Sayac