Yaşam Notlarım'a Hoş Geldiniz.



20 Ocak 2010 Çarşamba

Yılbaşı Soframız ve İstiklal Caddesi

Gecikmeli de olsa yılbaşı soframızı paylaşmak istiyorum. Bu yılbaşını annem ve teyzemlerde kutladık. Küçük çocuklar gibi hevesle hediyelerimizi açtıktan sonra hep birlikte sofraya oturduk.


Hem annem hem de teyzem her zamanki gibi birbirinden lezzetli yemekler hazırlamışlar, özenli ve şık bir sofra kurmuşlar. Kendilerine bir kez daha teşekkür ediyorum, tekrar ellerinize sağlık!

Yılbaşı haftaiçine denk geldiği için maalesef benim pek bir katkım olmadı. Zeytinyağlı kereviz ve paçanga böreği ile sıramı savdım !

Menümüzde:

- Domates çorbası
- Kuru köfte ve fırında patates
- Zeytinyağlı yaprak sarma
- Zeytinyağlı kereviz
- Paçanga böreği
- Gavurdağ salatası
- Elmalı tatlı

vardı.

Bence İstanbul'daki en güzel yılbaşı süslemeleri İstiklal Caddesi'ndedir. Her sene, yılbaşından birkaç hafta öncesinde başlayıp, birkaç hafta sonrasına kadar devam eden farklı süslemeler, ışıklandırmalar olur. Geçen haftasonu kardeşim bizdeydi, önce yemek yedik, ardından havanın güzel oluşunu fırsat bilip, bu seneki süslemeleri görmek için İstiklal Caddesine çıktık.


İstiklal caddesi her zamanki gibi cıvıl cıvıl ve kalabalıktı. Neredeyse ışık seli diyebileceğim şekilde boydan boya aydınlatılmış, arada çeşitli süsler asılmıştı.


Sadece cadde değil, vitrinler de süslenmişti.


Yılbaşı, yeni umutları hatırlatır bana… Aslında bunun bir takvim oyunu olduğunu bilsem de her yılbaşında hayatın daha güzel olacağına, yeni senede isteklerime kavuşacağıma inanmaya çalışırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Sayac