Yaşam Notlarım'a Hoş Geldiniz.



10 Mart 2014 Pazartesi

Geldi, Gelecek .....

Geldi, gelecek derken birer birer yüzlerini göstermeye başladı, merakla beklediğim minik "yeğen"lerim. 2013'ün ortalarında ve sonlarına doğru çok ama çok yakın kız arkadaşlarımdan, tanıdıklarımdan aldığım "hamile"lik haberleri, meyvelerini vermeye başladı.

İlk bebeği Şubat'ın son haftasında, beklediğimizden 10 gün kadar önce kucağımıza aldık. Arkadaşım sağ olsun, hiç planlamadığı halde doğumunu cumartesi gecesi yaptı. Üstelik doğumunu, çekirdek ailemin cümleten hasta olmadığı nadir haftasonlarından birine denk getirdi. Pazar günü ziyaretine gittiğimizde Defne'nin şaşkınlığı, benim heyecanım, eşimin mutluluğu görmeye değerdi. Defne ilk kez bu kadar küçük bir bebek gördü, önce çekindi, sonrasında anlata anlata bitiremedi. Yok efendim parmakları küçücükmüş, hareket etmesini bilmiyormuş, kendisi gibi zıplayamıyormuş, konuşamadığı için ağlamış.....vs vs.

İkinci bebekse, Mart'ın ilk haftasında dünyaya geldi. Eşimin işyerinden bir arkadaşının oğlu oldu. Sevindik, hediyemizi yaptık ancak maalesef uzaktan dahil olabildik bu mutluluğa.

Geri kalan bebeklerse, şimdilik annelerinin sıcacık, güven dolu karınlarında hikayelerini bekliyorlar..... Çoğu erkek. 2014'ün bebeklerinden sadece 2 kız biliyorum, demek "erkek yılı"ndayız. Birinin cinsiyetini ise bilmiyoruz, arkadaşım ısrarla sürpriz olsun diyor.

Velhasıl heyecanlı, sevinçli, meraklı bekleyişler içindeyim bu yıl. Kolay değil, fiziken olmasa da manen "teyze" oluyorum. Dünyanın dört bir yanına saçılmış yeğenlerimin peşinde olmak, gelişmelerini takip etmek, anneciklerine moral vermek önümüzdeki günlerde bana hoş bir meşgale olacak.

Şimdiden dilerim hepsinin hayırlı evlat olmasını, emeklerin boşa çıkmamasını, birlikte geçirilecek uzun, sağlıklı-neşeli yılları.

Geldi, gelecek derken 2014 bebekleri geliyor birer birer. Dört gözle bekliyorum haberlerinizi.....



   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Sayac