Yaşam Notlarım'a Hoş Geldiniz.



20 Ağustos 2010 Cuma

Gebelik Notları'nı niye yazıyorum?

Hamilelik Notları, bu internet sitesini yapmaya başladığımda aklımdaki başlıklardan biri değildi. Gezmeyi ve yemek yapmayı seven biri olarak, sadece bu konularda yazmayı planlamıştım. Ama zamanla gelişen durumuma göre, çok şükür “gebelik- anne olma süreci” yaşamımın bir parçası olduğundan, başka anne adaylarına (hatta meraklı baba adaylarına) fikir vermek ve yaşadıklarımı paylaşmak istedim.


Biliyorum ki, gebelik mucizevi bir olay ve herkesin yaşadığı “gebelik serüveni” birbirinden farklı. Dolayısıyla özellikle belirtmek isterim ki, burada yazılanlar “kesin tıbbi gerçekler”, “tıbbi zorunluluklar, tavsiyeler ve olması gerekenler” değil. En ufak tereddütünüzde yapmanız gereken; internet, eş-dost tavsiyeleri yerine doktorunuzu aramak, en sağlıklı bilgiyi ondan almak ve gebeliğinizi-bebeğinizi, kimseninki ile kıyaslamamak. Ben, elimden geldiği kadar bunu yapmaya ve gönlümü ferah tutmaya çalışıyorum. Neticede sadece “gebeyiz”, “hasta” değiliz.

Umarım, bu notları okuyan tüm anne/baba adayları; yavrularını gününde, sağlık ve mutlulukla kucaklarına alırlar.

O zaman, yavaş yavaş ilk üç ayın notları ile başlamak lazım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Sayac