Yaşam Notlarım'a Hoş Geldiniz.



2 Nisan 2014 Çarşamba

Bir Fincan Kahve?


Uzun bir süredir siyasi içerikli yazılar yazarak, bloguma biraz olsun nefes almaya gelenleri bunalttığımı biliyorum, aslında kendim de bunaldım bu durumdan. Yazmak istediğim çok başka yazılarım, paylaşmak istediğim tecrübelerim, tariflerim var, üstüste yığılılar.

Seçimler bitti ama aslında bitmediler, yeniden sayılan sandıklar, bazı illerde seçimin yinelenmesi talepleri, bir süreç de böyle devam edecek. Keşke şaibesiz bir seçim olsaydı, çöplerden çıkan, yakılmış-yırtılmış oylar olmasaydı, itiraz sonucu değişen "kazanan parti"ler olmasaydı. Her millet hak ettiği şekilde yönetilir derler, şaibe başta varsa bunun bizlere kadar sirayet etmesi de maalesef kaçınılmaz. Neyse geçelim bunları.....

Birer fincan kahve yaptım sana ve bana. Çok sevdiğim bir dostumun evlilik hediyesi olarak getirdiği fincanlara doldurdum, tepsiye dizdim. Dün gece uykum kaçtı yine, 2 saat kadar debelenip durdum yatakta nafile... Bugün, bu saate kadar da hayli koşuşturdum biliyor musun okuyucum? Hadi bu yorgunluk kahvesini birlikte içelim. Kırk yıl hatrımız olsun birbirimize......

4 yorum:

  1. Demokrasi anlayışımızla ilgili bir şey paylaşım kahvemi içiyorum.

    Yer : Manyas
    Kazanan: MHP
    İtraraz eden : AKP
    Kazanan CHP
    Kahve için teşekkür. :))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım, bu ayın yazılarını topluca okudum az sonra içeceğim kahveyi de sana armağan ediyorum ;-)

    Syl

    YanıtlaSil
  3. Ben de sana teşekkür ederim, kahvemin yanında çikolata da var mı?? Ben unutmuşum fotoğrafta :)

    YanıtlaSil

 
Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Sayac