Yaşam Notlarım'a Hoş Geldiniz.



20 Ekim 2011 Perşembe

Haydari

Bebeğime kendim bakmak için işten ayrılmaya karar verip, yardımcı hanımı da gönderdikten sonra internet sitemi güncellemeye zaman bulamıyorum. Zira vaktinin çoğunu evin içinde şirinlik yapmakla geçiren küçük kızım, uykuyu pek sevmiyor. Onu güçlükle uyuttuğum zamanlarda ben de uyumayı tercih ediyorum ki enerjisine yetişebileyim. Neyse, gelelim esas konuya... Birkaç ay evvel deneğimin haydariyi paylaşmak istedim (hazır kızım uyurken ve hazır uykum yokken :))

Malzemeler (iki kişilik):

- Küçük bir kase süzme yoğurt
- Bir diş sarımsak
- Yarım çorba kaşığı ezilmiş beyaz peynir
- Nane
- Süsleme kiçin dereotu
- Tuz

Yapılışı: Tüm malzemeyi güzelce karıştırın. Servis yapacağınız kaseye alın ve dereotu ile süsleyin.

Not: Süzme yoğurdu satın almak zorunda değilsiniz. Evde bulunan yooğurdunuzu, içerisine kağıt havlu serilmiş bir süzgece koyun ve en az yazrım saat bekletin. Böylece yoğurdun suyu süzülmüş olur ve süzme yoğurt elde edersiniz :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Sayac