Yaşam Notlarım'a Hoş Geldiniz.



12 Ocak 2014 Pazar

Büyük Kumar (Runner Runner) - film önerisi

Yapım yılı 2013 olan yabancı bir film bu. Oyuncuları arasında Ben Affleck ve Justin Timberlake var. (Evet çok yakışıklılar itiraf ediyorum. Eşim sağ olsun okumaz blogumu korkum yok o yüzden)

Justin Timberlake, zehir gibi bir zekaya sahip genç bir üniversite öğrencisi. Okul harcını çıkarmaya çalışırken, kumarda varını yoğunu kaybedip, bir kumar sitesinde çalışmaya başlıyor. Ülke ve hayatını değiştiriyor. Başta herşey çok "yolunda" giderken, zamanlar işler değişiyor tabii.

Film, macera türünde ve gerçek bir hayattan alınmamış. Çok sürükleyici, merak uyandırıcı ve bence dersler içeren bir film. O kadar ki, Defne büyüdüğünde mutlaka seyrettireceğim filmler arasına girdi bile.

"Hayallerin için hayatının ne kadarını feda edebilirsin?" sorusuna güzel cevaplar verdirten, hakikaten de "bir lokma bir hırka" prensibinin ne kadar gerçekçi olduğunu gösteren bir film.

Kesinlikle tavsiye ediyorum.

3 yorum:

  1. Haha yakışıklı itirafına ve eşinin okumayacağı yorumuna iyi güldüm ya:)

    YanıtlaSil
  2. Ya adam inat gibi, ne yaptıysam yapayım okumuyor blogu , ben de itiraf ederim korkmadan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazdıklarını söylesen acaba,belki merak eder de okur :)

      Sil

 
Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Sayac