Yaşam Notlarım'a Hoş Geldiniz.



26 Ağustos 2013 Pazartesi

Sensiz de Oluyormuş Ayol !

Başlık için kısacık düşündüm, "ne seninle ne sensiz mi olmalıydı" derken onsuz da olabileceğine karar verdim bir anda.

İnternet konusu yani, neredeyse hepimizin evlerinde ve işyerlerinde vazgeçilmezi, "şekerim google'dan önce ne yapıyorduk biz?" diye sorup durduğumuz ne onunla ne de onsuz yapamadığımız bence çağın mucizelerinden alışkanlık, kolaylık, hobi, iş artık ne derseniz.

Tatile çıkmadan önce cep telefonu operatörümdeki taahhüdüm bitmişti, yeniledim, içinde küçük bir internet de olan ekonomik bir paket seçtim. Zaten cep telefonumdan internete girme alışkanlığım yok, sadece lap top eski usul. Kendi kendime dedim ki tatile giderken şöyle kocaman bir paket internet alırım, oralarda habersiz, yazısız kalmam. Ama evdeki hesap çarşıya uymadı, bana yeni paketimi satan pazarlamacının da eksik bilgilendirmesiyle 16 Temmuzdan düne kadar internetsiz kaldım. Evet bir istisnayla, 24 temmuz günü kafeden bağlandım ama açıkçası o sıcakta denize girmeyi tercih ederdim.

Üstüne, gazete almamaya da karar verince hepten bihaber kaldım bu "kötü" dünyadan. Ne mi oldu? Cehaletin denizinde mutluluk kulaçları attım, öğürtülerden asap bozukluklarından gözüme uyku girmeyen geceler yerini derin uykulara, tatlı rüyalara bıraktı. Herşey tozpembe değildi elbet, ilerki günlerde anlatacağım bir ufak kazamız var mesela. Ama olsun, internetsiz de hayatta kaldım, Defne uyuduğunda sıkılmadım. Sadece blogumu ve takip ettiğim blogları ve bazı internet sitelerini özledim. O kadar....

Kıştan zulaladığım bulmacalarımı çözdüm, birkaç kitap okudum, Penguen aldım, bazı bazı ben de uyudum, geceleri balkonda ışıkları seyrederek çekirdek çitledim.... vs vs. İnternetsiz yaz tatilleri gibiydi yani hayatım, hayal meyal hatırladığımız o asla sıkılmadığımız, internetsiz zamanlar, Defne'canımın hiç bilemeyeceği yıllar.

Ve İstanbul, hala haber okumuyorum, ama eşim anlattı biraz olanları, onu susturmadan önceki kısmen duyduklarım beni çok üzdü, ama asla şaşırtmadı. Birkaç gün sonra yine Ege'ye gideceğiz inşallah, huzuru koklamaya devam edeceğiz, internetsiz ayol !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Sayac