Yaşam Notlarım'a Hoş Geldiniz.



20 Kasım 2012 Salı

Yine yeniden merhaba hayat !

Ne zamandır hayatımı gözden geçirip duruyordum. Sonunda geçen haftasonu, buna bir nokta koymayı başarabildim.

Önce cuma gecesi beni derinden sarsan bir rüya gördüm. Kendi kendime bile itiraf edemediğim "gerçek"lerimle yüzleştim ve onları kabul etmem gerektiğini sakince yineledim kendime.

Ardından tam da o rüyanın ertesi günü, uzuuuuun bir aradan sonra kendime çay ısmarladığım Mado'da yeniden buldum "ben"i.

Ve nihayetinde, pazar sabahı otobüs durağında konuştuğum komşu teyze, bana "kendi"ni anlattı. Konuştuğumuz o 5 dakika, haftasonuma daha doğrusu "hayat muhasebeme" son noktayı koydu.

Kısacası, şimdi kaldığım yerden devam etme zamanı.... Hoş bulduk blogum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Sayac